Co daje Ci home staging?

Doskonałe położenie, mały czynsz i wygodne pomieszczenia… Może się zdawać, że to najlepsze lokum, jednak znalezienie nabywcy nie okazuje się proste. A jeżeli nawet ktoś zechce je nabyć, problemem okazuje się koszt zakupu, bo ten zasugerowany przez klienta nas nas zadowala. Gdzie tkwią powody takich nieporozumień? Może powodem są nieodpowiednie zdjęcia, które opublikowałeś w ofercie? A może wystrój wnętrza, bo ten sprawia, iż mieszkanie nie interesuje potencjalnych kupców? Jeśli tak, warto poznać korzyści, jakie da Ci profesjonalny home staging. Na czym się on opiera?

ABC home stagingu

Home staging, jak łatwo stwierdzić, polega na przygotowaniu wnętrz przed jego sprzedażą. Dzięki temu jego aranżacja spełni potrzeby sporej liczby klientów – zaś to pozwoli nam na bezproblemowe zakończenie transakcji po satysfakcjonującej nas cenie. Home staging koncentruje się na pierwszym wrażeniu klienta. W myśl badań o tym, czy zainteresuje go dane mieszkanie decyduje tylko trzydzieści sekund sekund – należy więc przedstawić mu dobre fotografie atrakcyjnie urządzonego mieszkania.

Home staging – atuty

Zaletą home stagingu jest szczególnie niska cena w porównaniu z możliwymi zyskami – za pojedynczą poradę zapłacimy niewiele, natomiast możemy zyskać dzięki niemu nawet do 10-ciu tysięcy zł na stawce sprzedaży nieruchomości. Klienci częściej wybierają domy już umeblowane. Jest to wszak dla nich rozwiązanie o wiele wygodniejsze oraz – co najważniejsze – mniej kosztowne.