Kompleksowo wyposażone i elegancko urządzone biuro to wizytówka przedsiębiorstwa. Jest równie ważne jak logo oraz strategie promocyjne. Dobrze więc zatroszczyć się o to, żeby odpowiednio ono wyglądało, bo w ogromnej mierze wpływa na to, jak kontrahenci będą postrzegali markę. Naprawdę istotne jest to w branży nowych technologii, reklamie, bankowości oraz outsourcingu. Dlatego trafionym pomysłem może okazać się wynajęcie powierzchni poza dotychczasową siedzibą firmy – zwłaszcza, jeżeli jest ona zlokalizowana w niezbyt reprezentacyjnej dzielnicy – lub przeprowadzka do lepszego lokali. Na co jednak uważać przy wyborze biur do wynajęcia? Jak wybrać optymalną lokalizację?
Położenie biur do wynajęcia
Potrzebując biura do wynajęcia, nie zapominajmy, że poza wystrojem i wyposażeniem, jego kluczowym atutem jest adres. Warto postawić między innymi na lokale zlokalizowane w dzielnicy staromiejskiej – zwłaszcza w wiekowych obiektach. Jeszcze korzystniejszym pomysłem okażą się bez wątpienia biura do wynajęcia zlokalizowane w budynkach zbudowanych dokładnie z takim przeznaczeniem. Są one ciekawie położone, posiadają miejsca parkingowe oraz gwarantują bliskość biur prestiżowych marek. Budynki z biurami do wynajęcia działają obecnie w różnych większych miastach naszego kraju – na przykład we Wrocławiu, Lublinie, Łodzi czy Bydgoszczy.
Powierzchnia biura do wynajęcia
Następną kwestią, na którą należy uważać przy wyborze biura do wynajęcia jest jego metraż. Jeżeli wybierzemy biuro o małej powierzchni, może być ono niewygodne, a to może niezbyt dobrze rzutować tak na komfort pracowników, jak i na stosunki z klientami. Zbyt obszerne biuro to natomiast zbędne koszty. Warto zatem dobrze przemyśleć specyfikę działalności przedsiębiorstwa i wybrać lokal o dopasowanej powierzchni – tym bardziej, iż biurowce oferują zarówno nieduże, jak i duże biura do wynajęcia z zapleczem socjalnym oraz przestrzenią magazynową.