Jeździsz z ekspozycją na targi? Kup pawilon handlowy

Pawilony są pomocne w każdej firmie zajmującej się handlem. Stanowią dopełnienie sklepu stacjonarnego lub też mogą być głównym punktem sprzedaży. Wyjątkowo dobrze sprawdzają się w trakcie targów i podobnych wydarzeń, a oprócz tego, ze względu na mobilność i łatwy montaż, stosuje się je np. do prowadzenia sprzedaży w miejscowościach letniskowych czy na sezonowych wyprzedażach. Aby pawilon handlowy dobrze pełnił swoje zadania, powinien być właściwie dopasowany do potrzeb użytkownika. Na co więc zwrócić uwagę przy jego wyborze?

Pawilony handlowe – jak dobrać?

W ofercie producentów znajdziemy rozmaite typy mobilnych pawilonów handlowych. Każdy z nich zalicza się do jednej z dwóch grup – pawilonów ze sztywnymi ścianami oraz namiotowych. Te pierwsze mogą być wykonane na przykład z płyty obornickiej bądź drewna. Charakteryzują je względnie szybki montaż, jednakże ich mobilność jest o wiele mniejsza aniżeli pawilonów namiotowych. Są także od nich o wiele droższe, przez co polecane są raczej do punktów stacjonarnych. Ponadto, mogą pełnić funkcję portierni, kas biletowych lub kiosków.

Pawilon handlowy – kiedy warto go posiadać?

Jeżeli pawilon handlowy ma być raz za razem przestawiany lub najważniejsza jest dla nas cena, najodpowiedniejszą opcją będzie pawilon namiot. W przeciwieństwie do popularnej opinii, tego rodzaju konstrukcje odznaczają się znaczną wytrzymałością, która jest wynikiem użycia do ich produkcji wysokiej jakości materiałów. Zarówno powłoki, jak i rury, z których wykonane są szkielety, wykazują odporność na uszkodzenia mechaniczne i niekorzystne warunki atmosferyczne. To sprawia, że namiotowy pawilon handlowy, o ile będzie prawidłowo konserwowany, posłuży kilkanaście lat – również przy intensywnej eksploatacji.