Opracowano mnóstwo metod reklamowania firmy. Część z nich sprawdza się jednak wyłącznie w konkretnych sytuacjach, a ich wykorzystanie powinno być właściwie uzasadnione. Bez względu na to, w której branży funkcjonuje nasza firma, upominki i odzież reklamowa (na przykład koszulki, czapeczki oraz plecaki) zazwyczaj przynoszą dobre skutki. Nie znajdziemy w tym rzecz jasna nic dziwnego, gdyż kontrahent, który otrzyma tego typu gadżet na pewno wyrobi sobie pozytywną opinię o firmie. Odzież reklamowa okaże się również przydatna podczas targów – jeśli zadbamy o to, żeby emblematy były właściwie wyeksponowane, ludzie, którzy je ubiorą, będą doskonale zauważalni i zapewne zachęcą do odwiedzenia stanowiska potencjalnych klientów.
Odzież reklamowa – w jaki sposób się ją wykonuje?
Jako że najistotniejszymi elementami odzieży reklamowej są emblematy, jej wytwórcy największą wagę poświęcają stworzeniu technik pozwalających na wykonanie trwałych nadruków. W przypadku t-shirtów z bawełny dobre rezultaty daje wykorzystanie haftu, który nie traci on cechujących go zalet także po wielokrotnym praniu. Równie często stosowanymi metodami są tampodruk i sitodruk, które świetnie sprawdzają się do nanoszenia nadruków na proste koszulki oraz smycze do telefonów komórkowych. Coraz częściej przy tym produkuje się odzież reklamową zupełnie inną od lubianych t-shirtów.
Odzież reklamowa na wyjątkowe imprezy
Zdarza się niekiedy, że zwykła odzież reklamowa z markowymi nadrukami nie daje spodziewanych efektów – na przykład w czasie targów w nietypowych branżach. W takich sytuacjach warto postawić na odzież reklamową wyjątkowego przeznaczenia. Jej wytwórcy często proponują także wykonywanie niebanalnych krojów. Są to między innymi stroje zwracające uwagę na kulturę kraju, z którego wywodzi się przedsiębiorstwo, jego maskotka albo jej najważniejsze produkty – szczególnie, jeśli działa ona w sektorze sprzedaży żywności. Tego rodzaju postać promocji jest polecana także dla marek promujących się w hipermarketach lub podczas festynów.