Custom publishing to forma marketingu związana z wykorzystaniem technik wydawniczych. Custom publishing wiąże się z całościowym podejściem do wydawnictw wielostronnicowych. Firmy podejmują się zleceń polegających zarówno na zaplanowaniu projektu danej ulotki, czy też biuletynu, ale też na kontynuacji publikowania kolejnych części istniejącego już wydawnictwa.
Custom publishing – o co dokładnie chodzi?
Agencje wydawnicze, które zajmują się custom publishingiem łączą w sobie działania agencji reklamowej, agencji public relations, wydawniczej oraz redakcyjnej. Do wydawnictw tego typu zalicza się:
- magazyny tradycyjne (papierowe),
- newslettery,
- e-ziny, czyli magazyny internetowe,
- katalogi,
- książki,
Custom publishing – zalety
Cele custom publishingu związane są z marketingiem, public relations firmy oraz ogólnopojętym zwiększaniem przewagi konkurencyjnej:
- pozyskiwanie nowych kontraktów,
- wpływanie na lojalność klientów,
- wzmacnianie wizerunku firmy i marki,
- efektywna komunikacji wewnętrznej służącej: informowaniu, motywowaniu, integrowaniu, edukowaniu oraz budowaniu kultury firmowej.
Nasza siedziba:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków
Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail:
[email protected]