Współcześnie dysponujemy szerokim wachlarzem metod promowania własnej firmy. Dodatki reklamowe nie zawsze się sprawdzają, niejednokrotnie musimy postawić na reklamę zewnętrzną, która będzie dostępna dla ogromnej ilości przyszłych odbiorców. Tak jest w przypadku leżaków z nadrukiem, które stają się coraz bardziej znanym rodzajem reklamy. Przyjrzyjmy się jacy odbiorcy zazwyczaj z niej korzystają i jakie typy są najbardziej efektywne.
Leżaki z nadrukiem – w promują hotele, bary oraz obiekty o charakterze turystycznym
Nadejście wiosny sprawia, że na dworze pojawiają się ciekawe reklamy. Dostrzegamy to szczególnie w centrach miast oraz znanych kurortach, gdzie wielobarwne leżaki z nadrukiem przyciągają uwagę potencjalnych odbiorców. Agencje postanowiły je użyć do kreowania akcji reklamowych, bo świetnie wpływają na rozgłos dla marki. Z reguły z takiej formy promocji korzystają hotele, restauracje, ale także inne obiekty o charakterze turystycznym. Wiele leżaków z nadrukiem znajdziemy na plażach, w Zakopanem, a także na Warmii i Mazurach. Dzięki nim zarówno niewielkie firmy, jak i znani rynkowi gracze stają się bardziej rozpoznawalni.
Leżaki z nadrukiem – pojedyncze i podwójne
Koncerny spożywcze są inną grupą przedsiębiorstw wykorzystujących taką formę reklamy – logo producenta napojów gazowanych czy batoników zachęca do wybrania jego produktów. Leżaki z nadrukiem są widoczne również w dużych aglomeracjach, oraz na plenerowych festiwalach. Najbardziej funkcjonalne zrobione są z drewna, a ich sposób montażu gwarantuje ergonomiczną pozycję. Warto sprawdzić leżaki pojedyncze i podwójne – w sprzedaży znajdziemy ich różne warianty. Kupujmy je bezpośrednio u producenta – wówczas otrzymujemy najwyższej jakości nadruk oraz gwarancję korzystnej ceny. Leżaki z nadrukiem to innowacyjna reklama dla firmy, na którą warto postawić, ponieważ pozwala uzyskać wielu potencjalnych konsumentów.