Działania marketingowe powinny stanowić istotny element podnoszenia rozpoznawalności firmy niezależnie od tego czy zajmujemy się dystrybucją, produkcją czy świadczeniem usług. Korporacje oraz duże przedsiębiorstwa mają środki finansowe na utworzenie i utrzymanie własnych działów ds. marketingu, tymczasem niewielkie firmy, które z rzadka prowadzą akcje promocyjne, najczęściej szukają pomocy u agencji marketingowych.
Agencja reklamowa gwarantuje kompleksowe usługi
Agencja marketingowa to ekipa kreatywnych ludzi z wieloletnim doświadczeniem, posiadających szereg umiejętności z zakresu branży reklamowej. Poprzez zatrudnianie zawodowców świetnie orientujących się zarówno w obszarze tradycyjnych mediów, kampanii reklamowych w sieci (kanały social media, klipy i animacje viralowe), jak i grafiki (także przygotowanie do druku), agencja reklamowa jest w stanie zagwarantować klientom całościową obsługę. Młode przedsiębiorstwa mogą liczyć na stworzenie kompletnej identyfikacji wizualnej razem z księgą logotypu i wzorami akcydensów (koperty, wizytówki czy papier firmowy), a te które dysponują już swoim logo mają pewność, iż zostanie ono prawidłowo zastosowane w trakcie projektowania materiałów reklamowych – stoisk targowych, plakatów, billboardów lub ulotek. Agencja marketingowa przygotuje także przyciągające, unikatowe artykuły na stronę internetową zleceniodawcy, a także opracuje schemat komunikacji z odbiorcami poprzez najpopularniejsze portale, takie jak Facebook, Instagram czy Twitter.
Kiedy warto rozważyć współpracę z agencją reklamową?
Usługi świadczone przez agencje marketingowe kierowane są w głównej mierze do firm, które nie mają własnego działu promocji. Nie znaczy to jednak, że to jedyny model współpracy. Działanie agencji w wielu przypadkach polega na wsparciu istniejącego już w firmie działu zajmującego się promocją. Jeśli zatem nie ma on doświadczenia w przygotowaniu targów, konferencji czy spotkań z klientami wymagających zazwyczaj drobiazgowego planowania, te obowiązki może przejąć agencja marketingowa. Może ona również posłużyć za narzędzie pomagające w budowie zgranej i wykwalifikowanej ekipy pracowników – należy zlecić jej zaplanowanie imprezy integracyjnej lub opracowanie planu szkoleń. Na rynku funkcjonują tysiące agencji reklamowych, warto jednakże decydować się na współpracę z tymi, które gwarantują dostęp do obszernego grona wykwalifikowanych specjalistów. Umożliwi to zlecenie wszystkich przedsięwzięć marketingowych jednej agencjii w rezultacie – łatwiejszy nadzór nad wizerunkiem marki oraz integralnością kampanii.
Nasza siedziba:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]