Jak zdobyć tytuł Google Partnera?

Google Partner - aktualną ofertę sprawdzisz w tym miejscu

Google AdWords jest wymieniany wśród najskuteczniejszych metod pozwalających na promocję w sieci. Opiera się na wyświetleniu internautom linków sponsorowanych o treści dostosowanej do danego wyszukiwania i może zwiększyć sprzedaż aż o ponad połowę, o ile strategia AdWords zostanie odpowiednio poprowadzona. Wbrew temu, co sądzi wielu czytelników, zaplanowanie skutecznej kampanii AdWords to rzecz dla doświadczonych specjalistów i bez właściwych kwalifikacji jest prawie niemożliwe. Warto więc zlecić to zaufanej agencji SEO. Jak ją znaleźć? Nie jest to trudne – musimy jedynie dowiedzieć się, czy konkretna firma zdobyła tytuł Google Partner.

Tytuł Google Partner

Google Partner to program, jaki internetowy koncern opracował, by zapewnić kontrahentom zamawiającym AdWords profesjonalną obsługę. Polega on na udzielaniu agencjom reklamowym specjalnych wskazówek, dzięki którym mogą one stworzyć bardziej efektywne kampanie dla swoich klientów. Aby firma zdobyła certyfikat Google Partner, jej specjaliści muszą posiadać certyfikaty Google AdWords, zaś ona sama musi udowodnić sprawność w zarządzaniu funduszami AdWords. Google nadaje certyfikat Google Partner firmie SEO dopiero po dokładnym jej sprawdzeniu. Co więc oznacza on dla klientów?

Co oznacza certyfikat Google Partner?

Tytuł Google Partner mówi o tym, iż pracownicy danej agencji posiadają kwalifikacje, które umożliwiają wybór odpowiednich metod w trakcie zarządzania kampanią. Dzięki Google Partner zyskujemy też pewność, że firma, z którą nawiążemy współpracę, ma dostęp do rozmaitych nowości oferowanych przez internetowy koncern, a jej specjaliści uczestniczą we wszystkich kursach organizowanych przez Google, a także korzystają z jego pomocy technicznej.

Nasza siedziba:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]