Pod tym linkiem otrzymasz rzetelną pomoc fachowca w dziedzinie wykonania gazety firmowej
Strategie marketingowe to istotny aspekt działalności przedsiębiorstwa – przez nie możemy wykreować wizerunek firmy wśród kupujących, a to przy umiejętnym planowaniu z pewnością da efekty pod postacią wyższych zysków. Powinniśmy jednak pamiętać, że firmy prowadzące więcej niż jeden oddział powinni także zatroszczyć o to, co są myślą o niej zatrudnieni. Najpopularniejszą metodą komunikacji z załogą od lat są gazety firmowe. Powinniśmy więc powiedzieć na ich temat parę zdań. Czemu są tak często stosowane przez pracodawców? Co zwykle znajduje się w takich publikacjach? I – co z pewnością będzie najważniejsze – jakiej firmie powierzyć opracowanie gazety firmowej?
Co znajdziemy w gazecie firmowej?
Zadaniem gazety firmowej jest pokazanie zatrudnionym atutów przedsiębiorstwa, w którym pracują. Dlatego dużo uwagi redaktorzy poświęcają sukcesom firmy i pracowników. Gazeta firmowa powinna także przekazywać wiadomości na temat życia firmy – zwłaszcza, jeśli zatrudnieni z różnych filii się nie znają. Przeglądając gazetę firmową, zatrudnieni powinni również poczytać o planach rozwoju firmy. Charakterystyka gazet firmowych, jak nietrudno się domyślić, różni się zależnie od specyfiki firmy, ilości pracowników oraz od średniego wieku załogi.
Wykonanie gazety firmowej
Skuteczność wizerunkowa gazety firmowej w dużej mierze zależy od tego, jak ona się prezentuje. Dlatego istotne jest zarówno to, kto opracuje artykuły znajdujące się na jej łamach, lecz także to, jakim projektantom zlecimy jej skład. Dojście do oczekiwanych efektów marketingowych niewątpliwie uprości gazeta firmowa opracowana przez doświadczoną firmę reklamową. Stawiając na to wyjście nie tylko sprawimy, że odbiorcy szybciej znajdują interesujące ich artykuły, lecz też gazeta będzie wyglądać ciekawiej, przez co przeczyta ją więcej osób.
Nasza siedziba:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków
Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail:
[email protected]