Czy warto zainwestować w druk plakatów?

Druk plakatów to skuteczna postać reklamy ulicznej, którą można umiejscowić na masztach ogłoszeniowych, wielkoformatowych tablicach, czyli w miejscach publicznych. Każda branża musi korzystać z tego rodzaju reklamy, nieważne, czy jest to sklep, filharmonia czy placówka publiczna. Należy zdecydować się na to istotne narzędzie marketingowe.

Jakie kryteria brać pod uwagę zamawiając druk plakatów?

Plakaty rozmiarów B1 lub A1 są najbardziej rozpowszechnione. Efektywnie ukazują istotną treść, są zauważalne dla przechodniów. Zwróćmy uwagę na to, że decydując się na plakat jako rodzaj narzędzia marketingowego, trzeba pomyśleć o jego odporności. Surowiec, z którego zostanie on wykonany, musi być odporny na impulsy pogodowe, takie jak zamiecie, grad czy światło słoneczne. Kluczowa jest też procedura druku, do wyboru mamy na przykład cyfrowy czy sitodruk. Poster może zostać zrobiony na papierze foliowanym, lśniącym lub pozbawionym połysku.

Przy druku plakatów najważniejszy jest projekt

Sam projekt posteru musi być skrupulatnie zaplanowany, żeby zawierał wszystkie ważne składniki. Konsumenci muszą wiedzieć czego dotyczy, uzyskać konkretne dane. Jeżeli sami nie umiemy sprecyzować naszych idei, trzeba zasięgnąć porady doświadczonej oficyny poligraficznej, która oferuje najlepsze rozwiązania. Na podstawie kilku naszych sugestii grafik wykreuje plakat od początku do końca. Grafik zajmie się skomponowaniem nietuzinkowego i trafiającego do klienta schematu, a druk potrzebnych plakatów przebiegnie błyskawicznie i bez problemów.