Aby klient odkrył twój biznes powinieneś nie tylko złożyć firmową stronę internetową, ale także postarać się o jej widoczność w wynikach wyszukiwania. Do tego istotna jest zawartość strony oraz to czy cyklicznie pojawiają się na niej kolejne fachowe i przydatne dla odbiorcy artykuły. Jednak nie wolno także pominąć tzw. link buildingu, a więc zdobywania linków …
15 czerwca 2022 roku odbyła się konferencja 19. już edycji semKRK. W tym roku miłośnicy świata SEM, SEO i marketingu internetowego spotkali się w Starej Zajezdni w Krakowie. Kogo mogliśmy spotkać i o czym posłuchać? Zobacz, co wydarzyło się na semKRK#19. Co ciekawego w branży SEO? Co się stało po najnowszej aktualizacji Google? Jakie wnioski …
Buyer persona to model klienta, ułatwiający planowanie i realizację działań marketingowych, w tym przygotowanie strategii content marketingowej i tworzenie treści. Wyjaśniamy, czym dokładnie jest, do czego się przydaje i jak ją stworzyć. Buyer persona – co to takiego? Co to jest persona? Buyer persona lub marketing persona (czasami nazywana też personą marketingową albo zakupową) to …
Działania marketingowe można sklasyfikować jako inbound marketing (marketing przychodzący) lub outbound marketing (marketing wychodzący). Sprawdź, czym różnią się te dwie strategie, kto i kiedy powinien je stosować, a także – czy można je ze sobą łączyć. Co to jest inbound marketing? Inbound marketing (marketing przychodzący) to działania marketingowe prowadzone w taki sposób, że to odbiorca …
Wszechobecność internetu oraz komfort użycia go do wyszukania potrzebnych towarów i usług przyczyniła się do tego, że każda firma pragnie aktualnie wybić się w sieci. Naturalnie, samo uruchomienie strony firmowej nie zagwarantuje, iż potencjalni klienci do nas trafią – istotna jest bowiem widoczność na pierwszych miejscach w wynikach wyszukiwania. Wiele niedużych przedsiębiorstw, które działają wyłącznie …
Spacery wirtualne, które rozpowszechniły się wraz z usługą Google Street View, stają się bardzo popularne, co powoduje, iż znajdują zastosowanie w promocji firm. Pozwalają w prosty sposób pokazać siedzibę firmy lub nieruchomość, która jest istotna w naszym biznesie. Jest to atrakcyjny element, który warto umieścić w wizytówce Google Moja Firma. Wiele podmiotów nie do końca …
Co łączy Netflix, Amazon i Spotify? Na pewno fakt, że te marki wykorzystują personalizację, aby maksymalnie przyciągnąć uwagę i zaangażować swoich użytkowników. Bez względu na wielkość firmy czy liczbę produktów w asortymencie, warto w strategii content marketingowej wziąć pod uwagę – poza innymi technikami i metodami – również pomysły na personalizację. Co to jest personalizacja? …
Promocja firmy w Mapach Google to w dzisiejszych czasach obowiązkowy punkt reklamy marki w internecie. Dzięki niej jesteśmy widoczni dla internautów wyszukujących określonej usługi w danej lokalizacji i możemy w ten sposób pozyskać nowych klientów. Istnieje doskonała metoda, żeby pośród mnóstwa podobnych firm w naszej miejscowości zaznaczyć swoją obecność na Mapach Google i prześcignąć konkurencyjne …
Jeśli posiadasz swój biznes i tworzysz dla niego stronę www, na pewno z czasem zastanawiasz się, jakie działania podjąć, aby pojawiała się ona na topie wyników wyszukiwania. Jasne jest wszak, że dziś widoczność w internecie jest jednym z podłoży sukcesu, gdyż to właśnie tu wielu klientów pierwszy raz przeczyta o twojej działalności. Jak zatem znaleźć …
Google udostępnia za darmo ogromne zasoby wiedzy. Jednym z miejsc, gdzie można znaleźć użyteczne wskazówki o optymalizowaniu stron internetowych, są wytyczne dla webmasterów. W dzisiejszym wpisie blogowym bierzemy pod lupę przewodnik dla początkujących i znajdujące się w nim porady na temat tworzenia treści oraz oceniamy, czy są aktualne. Wszystkie treści i cytaty, które będą tutaj …